Enjoyourlives.com Блог

Насладете се на работа, се радват на живота! Един човек, който знае, отдих и развлечения, е весел човек.

Опитайте се да ядете много здравословно Растителни

Тагове: ,

Рак е станала най-големия убиец на човека. Всяка година, много хора са починали от рак в целия свят. Така че ние трябва да се грижи за нашето здраве и да се борят с рака. Знаете ли, някои от растителен са добри за борба с рака? Сега, нека да се запознаят с тях.

Броколи е доказано, че е полезен за предотвратяване на рак на гърдата чрез промяна на вида на причиняващи рак на естроген, че тялото произвежда. Кълновете от броколи са най-полезна форма на броколи и се смята, че за да помогне за предотвратяване на на дебелото черво и ректален рак. Колкото по-горчиво, че броколите, здрави е.

Сурови моркови съдържат бета-каротин, който може да помогне за намаляване на редица ракови заболявания, включително на белите дробове, устата, гърлото, стомаха, червата, пикочния мехур, на простатата и на гърдата. За съжаление, вие губите много от ползите, ако морковите се готвят. Придържайте се към суровата!

Чесънът е богат на алицин, който има за повишаване на имунната съединения, които повишават активността на имунната, които забавят или предотвратяват развитието на рак в стомаха, рак на гърдата и хранопровода. Серни съединения, които дават чесън своя интензивен аромат, са показали, че да предпазват от рак чрез неутрализиране на канцерогени. Хората, които консумират сурови или варени чесън редовно намаляват драстично риска от рак на стомаха, защото чесън е анти-бактериални ефект срещу някои видове бактерии, които причиняват рак. За да се постигне пълно противоракови ползи, се препоръчва, че чесънът се обелва, мляно и варени след 15 минути.

Варени домати са богати на антиоксиданти. Едно проучване от Националния онкологичен институт намерили доказателства от проучвания, че антиоксидантите могат да забавят или евентуално да се предотврати развитието на рак. Ликопенът, антиоксидант, съдържат в доматите също се намира в диня, гуава и грейпфрути.

Соеви продукти като тофу може да помогне за предотвратяване на гърдата и рак на простатата чрез блокиране и потискане на ракови образувания. Soy изглежда по-нисък риск от рак чрез инхибиране на растежа на клетките и на нови кръвоносни съдове, които тумори изискват да се разширява. Жени, които имат рак на гърдата или са изложени на висок риск, трябва да говорят с лекарите си, преди увеличаване на консумацията на соеви продукти.

Тагове: ,

Вашият коментар

Трябва да сте влезли, за да публикувате коментар.