Enjoyourlives.com bloc

Gaudiu de treball, gaudir de la vida! Un home que sap la recreació i l'oci és un home alegre.

Intenta menjar vegetals Molt Saludables

Tags: ,

El càncer s'ha convertit en el més gran assassí d'humans. Cada any, nombroses persones van morir de càncer a tot el món. Així que hem de tenir cura de la nostra salut i la lluita contra el càncer. Coneixes algunes de vegetals són bons per combatre el càncer? Ara, anem a aprendre sobre ells.

El bròquil ha demostrat ser útil en la prevenció del càncer de mama mitjançant l'alteració del tipus de càncer que causen els estrògens que el cos produeix. brots de bròquil són la forma més útil de bròquil i es creu per ajudar a prevenir càncers de còlon i recte. El més amarg el bròquil, més saludable que és.

Les pastanagues crues contenen betacarotè, que pot ajudar a reduir una àmplia gamma de càncers, inclosos el de pulmó, boca, gola, estómac, intestí, bufeta, pròstata i de mama. Lamentablement, es perd molt dels beneficis si les pastanagues estiguin cuites. Stick a cru!

L'all és ric en alicina que ha de augmenten els compostos immune que en realitat augmenten l'activitat de immunitari que frenen o paralitzen el desenvolupament del càncer a l'estómac, mama i esòfag. Els compostos de sofre que donen al all seu sabor intens s'ha demostrat que protegeixen contra el càncer a neutralitzar les substàncies cancerígenes. Les persones que consumeixen all cru o cuinat amb regularitat redueixen dràsticament el risc de càncer d'estómac, perquè l'all té efectes anti-bacteriana contra certes bacteris que causen el càncer allà. Per aconseguir beneficis contra el càncer, es recomana que l'all és pelat, picat i cuit després de 15 minuts.

els tomàquets cuinats són rics en antioxidants. Un estudi realitzat per l'Institut Nacional del Càncer va trobar evidència dels estudis que els antioxidants poden retardar o prevenir el desenvolupament del càncer. El licopè, l'antioxidant present en el tomàquet també es troba a la síndria, la guaiaba i pomelos.

Els productes de soja com el tofu podria ajudar a prevenir tant el càncer de mama i de pròstata mitjançant el bloqueig i la supressió de tumors cancerosos. La soja sembla menor risc de càncer en inhibir el creixement de les cèl lules i els vasos sanguinis nous que els tumors necessiten per expandir-se. Les dones que tenen càncer de si o estan en alt risc han de consultar amb el seu metge abans d'augmentar el seu consum de productes de soja.

Tags: ,

Deixa una resposta

Vostè ha d'estar connectat per enviar un comentari.