Enjoyourlives.com Blog

Užijte si práci, užívat si života! Muž, který ví, rekreaci a volný čas, je veselý člověk.

Snažte se jíst hodně zeleniny zdravé

Tagy: ,

Rakovina se stala Největší zabiják lidí. Každý rok, mnoho lidí zemřelo na rakovinu po celém světě. Takže musíme postarat o naše zdraví a boj s rakovinou. Znáte nějaké zeleniny jsou dobré pro rakovinu-boj? Nyní si to dozvědět se o nich.

Brokolice se ukázalo být užitečné při prevenci rakoviny prsu tím, že změní typ rakoviny-působit estrogen, který tělo produkuje. Brokolice klíčky jsou nejužitečnější podobě brokolice a jsou věřil pomoci předejít tlustého střeva a konečníku. Čím více hořký brokolice, je to zdravější.

Syrové mrkve obsahují beta-karoten, který může pomoci snížit rozsah rakoviny včetně rakoviny plic, úst, hrdla, žaludku, střev, močového měchýře, prostaty a prsu. Bohužel, ztratíte mnoho výhod, pokud jsou vařené mrkve. Držte se syrové!

Česnek je bohatý na allicin, který má imunitní-povznášet sloučeniny, které skutečně zvyšují aktivitu imunitního, které zpomalují nebo brání rozvoji rakoviny v žaludku, prsu a jícnu. Sloučeniny síry, které dávají česneku jeho intenzivní chutí bylo prokázáno, že chrání před rakovinou tím, že neutralizuje karcinogeny. Lidé, kteří konzumují syrové nebo vařené česnek pravidelně snižují drasticky riziko rakoviny žaludku, protože česnek má anti-bakteriální účinky proti některým bakteriím, které způsobují rakovinu tam. Dosáhnout plné anti-rakovina výhody, je doporučeno, že česnek je loupané, mleté vařené a po 15 minutách.

Vařené rajčata s vysokým obsahem antioxidantů. Studie National Cancer Institute nalezeny důkazy ze studií, že antioxidanty mohou zpomalit nebo případně zabránit vzniku rakoviny. Lykopen, antioxidant nachází v rajčatech je také nalezený v kvajávy meloun, a grapefruity.

Sójové produkty jako tofu by mohl zabránit i rakoviny prsu a prostaty tím, že blokuje a potlačovat rakovinné výrůstky. Sója se zdá nižší riziko rakoviny tím, že inhibuje růst buněk a nových krevních cév, které nádor potřebují expandovat. Ženy, které mají rakovinu prsu nebo jsou ve vysokém riziku by měl obrátit na svého lékaře předtím, než zvýšit jejich spotřebu sójové výrobky.

Tagy: ,

Dovolená jeden Namítat

Musíte být přihlášen , abyste mohl psát komentář.