
Enamik inimesi arvavad, et vein on halb meie health.In Tegelikult is't tõsi. Joomine vähe punast veini on hea women.Red vein on eriti rikkalikult antioksüdante flavonoid fenoole, nii palju uuringuid, et avastada põhjuse punase veini mõju on keskendunud oma fenool komponentide, eriti resveratrool ja flavonoidid.
Punane vein võib aidata ennetada teatud vähk ja südamehaigused, samas vähendades põletike põhjustatud artriit. Ühes uuringus kindlaks tehtud, et revesterol, antioksüdant leida punane vein viinamarja kestade võivad takistada kasvaja arengut mõned kasvajad. Muud uuringud on näidanud, naised, kes joovad 1-2 klaasi veini päevas on 5-8 protsenti tihedam luud, vigastuste vältimine. Teises uuringus märkis sama antioksüdant aidanud kujul närvirakke, mis võib aidata ravida Parkinsoni tõbi, Alzheimeri tõve ja teiste neuroloogiliste haigustega.
Üks portsjon punane vein on 4-5 untsi. Maksimaalset kasu, naised peaksid tarbima ainult 1 või 2 portsjonit päevas. Need tarbivad rohkem kui kaks portsjonit päevas nägu suurem risk kõrgenenud rasva vereringesse, närvirakkude kahjustus ja kõhunäärme-ja maksakahjustusi.











































