Enjoyourlives.com Blog

Naudi töö, elu nautida! Mees, kes teab puhke-ja vabaaja on vahva mees.

Püüa süüa palju Tervislik Taimne

Tags: ,

Vähk on muutunud bigest tapja inimese. Igal aastal palju inimesi suri vähki üle kogu maailma. Nii et me peame hoolitsema meie tervise ja võitlus vähiga. Kas sa tead, mõned taimsed on hea vähi ennetamine? Nüüd, let's õppida neid.

Brokkoli on osutunud kasulikuks ennetada rinnavähki muutes tüüpi vähki tekitavate östrogeeni, et organism toodab. Brokkoli kapsas on kõige kasulikumad kujul brokkoli ja usutakse, et vältida käärsoole ja pärasoole vähk. Rohkem mõru spargelkapsas, tervislikum see on.

Toores porgand sisaldab beetakaroteeni, mis võivad aidata vähendada vahemikus vähi, kaasa arvatud kopsu-, suu-, kõri-, mao-, soole-, põie-, eesnäärme-ja rinnavähki. Kahjuks te kaotate palju kasu, kui porgandid on keedetud. Stick toores!

Küüslauk on rikas allitsiini, mis on immuunsüsteemi tugevdamise ühendeid, mis tegelikult suurendab aktiivsust immuunsüsteemi et aeglustada või takistada vähi arengut kõhus, rindade ja söögitoru. Väävliühendid, mis annavad küüslauk oma tugeva maitse on näidanud, et kaitsta vähki neutraliseerivate kantserogeenid. Inimesed, kes tarbivad toores või keedetud küüslauk regulaarselt vähendada järsult riski maovähi, sest küüslauk on antibakteriaalsed mõju vastu teatud bakterid, mis põhjustavad vähki seal. Et saavutada täielik vähivastane kasu, on soovitav, et küüslauk on kooritud, hakitud ja keedetud 15 minuti pärast.

Keedetud tomatid on kõrge antioksüdandid. Uuringu National Cancer Institute leidis tõendeid uuringutest, et antioksüdandid võib aeglustada või isegi takistada arendamast vähki. Lükopeen, antioksüdant leitud tomatid on leitud ka arbuus, guajaavid ja greibid.

Soja toodetega nagu tofu võiks aidata vältida nii rinna-ja eesnäärmevähk, blokeerides ja mahasurumise vähk kasvajate. Soy tundub madalam vähktõveoht pärssides rakkude kasvu ja uute veresoonte kasvaja vaja laiendada. Naised, kellel on rinnavähk või on suur risk peaks rääkima oma arstile enne suurendades nende tarbimise soja tooteid.

Tags: ,

Jäta vastus

Sa pead olema sisse logitud , et kommenteerida.