Enjoyourlives.com Blog

Nauti työ, nauti elämästä! Mies joka tietää virkistys-ja vapaa on hauska mies.

Yritä syödä paljon Healthy Kasvis

Tags: ,

Syöpä on tullut bigest tappaja ihmisen. Joka vuosi useita ihmisiä kuoli syöpään ympäri maailmaa. Tarvitsemme siis huolta terveyden ja taistella syöpää. Tiedätkö jotkut vihannesten ovat hyviä syövän torjuntaan? Nyt, oppia niistä.

Parsakaali on osoitettu olevan hyödyllisiä estää rintasyövän muuttamalla tyypin syöpää aiheuttavia estrogeenia että elin tuottaa. Parsakaali ituja ovat hyödyllisimpiä muoto parsakaali ja uskotaan estämään paksusuolen ja peräsuolen syövän. Karvas parsakaali, terveellisempää se on.

Raaka porkkana sisältää beetakaroteenia, joka voi auttaa vähentämään erilaisia ​​syöpiä, kuten keuhko-, suu-, kurkku-, vatsa, suolisto, virtsarakko-, eturauhas-ja rintasyöpään. Valitettavasti, menetät paljon hyötyä, jos porkkanat ovat kypsiä. Kiinni raaka!

Valkosipulia on runsaasti Allisiini joka on immuuni-parantavia yhdisteitä, jotka itse asiassa lisäävät aktiivisuutta immuunijärjestelmän joka hidastaa tai estää syövän vatsassa, rinnan ja ruokatorven. Rikkiyhdisteitä, jotka antavat valkosipulin sen voimakas maku on osoitettu suojaavan syöpää neutraloimalla syöpää. Ihmiset, jotka käyttävät raaka tai keitetty valkosipuli säännöllisesti vähentää rajusti mahasyövän sillä valkosipuli on antibakteerinen vaikutus tiettyjä bakteereja, jotka aiheuttavat syöpää siellä. Saavuttaa täyden syövän etuja, on suositeltavaa, että valkosipuli kuoritaan, jauhetaan ja keitettiin 15 minuutin kuluttua.

Keitetyt tomaatit ovat korkeita antioksidantteja. Tutkimus National Cancer Institute löytänyt todisteita, että tutkimusten mukaan antioksidantit voivat hidastaa tai mahdollisesti estää syövän kehittymisen. Lykopeeni, antioksidantin löytyy tomaatteja löytyy myös vesimeloni, guavat ja greippi.

Soy tuotteita, kuten tofua voitaisiin ehkäistä sekä rinta-ja eturauhassyövän estämällä ja tukahduttaa syöpä kasvaimet. Soija näyttää alentaa syöpäriskit estämällä solujen kasvun ja uusien verisuonten että kasvaimia tarvitse lisätä. Naiset, joilla on rintasyöpä tai on suuri riski tulisi keskustella lääkärin ennen lisäävät kulutusta soijaa.

Tags: ,

Jätä vastaus

Sinun täytyy olla kirjautuneena kommentoidaksesi.