Rák lett a leghosszabb emberi gyilkos. Minden évben több ember halt meg rákban a világ minden tájáról. Tehát szükségünk van vigyázni az egészségünkre és a harc a rákkal. Tudja, néhány növényi jók rákellenes? Most pedig megismerhetik őket.
Brokkoli bebizonyosodott, hogy hasznos lehet a mellrák megelőzésében azáltal, hogy megváltoztatja a típusú rákot okozó ösztrogén, hogy a szervezet termel. A brokkoli csírák a leghasznosabb formája a brokkoli és azt tartják, hogy segít megelőzni a vastagbél-és végbélrák kialakulásával. Minél több keserű a brokkoli, az egészségesebb is.
A nyers sárgarépa béta-karotin tartalmaznak, amelyek segíthetnek csökkenteni a rák számos beleértve a tüdő, száj, torok, gyomor, bél, hólyag-, prosztata-és emlőrák. Sajnos, ha hullik a kedvezményekre, ha a sárgarépa főzve. Ragaszkodj a nyersanyagok!
A fokhagyma gazdag allicin, amely immunrendszer-erősítő vegyületeket, amelyek valóban növelik az immunrendszer aktivitását, amely lelassítja vagy megelőzi a rák fejlődését a gyomorban, a mell és a nyelőcsövet. A kénvegyületek, hogy adjon a fokhagyma intenzív ízét már kimutatták, hogy véd a rák ellen semlegesítve rákkeltő. Emberek, akik fogyasztanak nyers vagy főzött fokhagyma rendszeres drasztikus csökkentésére a gyomorrák kockázatát, mert a fokhagyma antibakteriális hatást fejt ki, hogy bizonyos baktériumok okoznak rákot ott. Ahhoz, hogy teljes rákellenes juttatások, ajánlott, hogy a fokhagyma a hámozott, darált, főtt 15 perc után.
A főtt paradicsom magas antioxidáns. A tanulmány a National Cancer Institute talált végzett vizsgálatokból származó bizonyítékok, hogy az antioxidánsok lelassíthatja vagy esetleg megakadályozzák a rák kialakulásában. A likopin, a paradicsomban található antioxidáns is megtalálható a görögdinnye, guava és grapefruit.
A szója termékek, mint a tofu ami segíthet megelőzni a két mell-és prosztatarák, gátolja és elnyomja a rákos daganatok. Szója tűnik, hogy csökkentse a rák kockázatot azáltal, hogy gátolja a sejtek növekedését és új vérerek daganatok igénylő terjeszkedni. A nők, akik emlőrák, vagy a magas kockázati beszélni orvosukkal, mielőtt növelve a szójatermékek fogyasztása.











































