Enjoyourlives.com Dienoraštis

Patinka dirbti, mėgautis gyvenimu! Žmogus, kuris žino, laisvalaikio ir poilsio objektų, yra linksmas žmogus.

Bandykite valgyti daug Sveika Augalinės

Tags: ,

Vėžys tapo didžiausiais žudikas iš žmogaus. Kiekvienais metais, daug žmonių mirė nuo vėžio visame pasaulyje. Taigi, mes turime rūpintis mūsų sveikatai ir kovos su vėžiu. Ar žinote, kai daržovių yra gera vėžio nugalėjimo? Dabar galime sužinoti apie juos.

Brokoliai buvo įrodyta, kad būtų naudinga užkertant kelią krūties vėžį pakeisti, kad organizmas gamina vėžį sukeliančių estrogenų tipą. Brokoliai kopūstai yra naudingiausia forma brokolių ir yra manoma, kad padėti išvengti gaubtinės ir tiesiosios žarnos vėžiu. Daugiau kartaus brokoliai, tuo sveikesnė ji yra.

Žalios morkos yra beta karotino, kuris gali padėti sumažinti plaučių, burnos, gerklės, skrandžio, žarnyno, šlapimo pūslės, prostatos ir krūties vėžio, įskaitant asortimentą. Deja, jūs neteksite daug naudos, jei morkos, virti. Laikykis, kad žalias!

Česnakai yra daug alicino, kad imuninė skatinančių junginių, kurie iš tikrųjų didina imuninės sistemos aktyvumą, kad sulėtinti arba užkirsti kelią skrandžio, krūties ir stemplės vėžio vystymąsi. Buvo apsaugoti nuo vėžio neutralizuoti kancerogenų sieros junginiai, kurie suteikia česnakui savo intensyvų skonį. Žmonės, kurie vartoja žalią arba virti česnaką reguliariai drastiškai sumažinti skrandžio vėžio riziką, nes česnakai turi antibakterinių poveikį tam tikriems bakterijų, kurios sukelia vėžį ten. Norėdami pasiekti visą priešvėžinių naudą, rekomenduojama, kad česnakus nulupti, maltos ir virtos po 15 minučių.

Virti pomidorai yra daug antioksidantų. Nacionalinio vėžio instituto tyrimas rado įrodymus iš tyrimų, kad antioksidantai gali pristabdyti arba galbūt užkirsti kelią vėžio vystymąsi. . Likopeno, antioksidantas rasti pomidorų, taip pat nustatė, arbūzas, gvajavos ir greipfrutų.

Sojos produktai, pavyzdžiui, tofu galėtų padėti užkirsti kelią tiek krūties ir prostatos vėžiu, blokuoja ir sustabdyti vėžinių ataugų. Sojos sumažinti vėžio riziką, slopindamas ląstelių ir kad navikai reikia plėsti naujų kraujagyslių augimą. Moterys, kurios krūties vėžiu arba yra didelė rizika turėtų pasikalbėti su savo gydytojais prieš didinant jų sojos produktų vartojimą.

Tags: ,

Palikite komentarą

Jūs turite būti prisijungęs ir parašyk komentarą.