Enjoyourlives.com Blog

Geniet van werken, genieten van het leven! Een man die weet recreatie en vrije tijd is een vrolijke man.

Probeer veel gezonde groenten eten

Tags: ,

Kanker is uitgegroeid tot de bigest moordenaar van de mens. Elk jaar een groot aantal mensen overleden aan kanker over de hele wereld. Dus moeten we zorgen voor onze gezondheid en de strijd met kanker. Kent u een aantal van plantaardige zijn goed voor kanker-bestrijding? Laten we nu eens te weten over hen.

Broccoli is getoond nuttig zijn bij het ​​voorkomen borstkanker door verandering van de soort kanker veroorzaken oestrogeen dat het lichaam. Broccoli kiemen zijn de meest bruikbare vorm van broccoli en worden verondersteld om te helpen dikke darm en endeldarm kanker te voorkomen. Hoe meer bitter de broccoli, hoe gezonder het is.

Rauwe wortelen bevatten beta-caroteen, wat kan bijdragen tot het verminderen een aantal vormen van kanker zoals long-, mond, keel, maag, darm, blaas, prostaat-en borstkanker. Helaas, je verliest veel van de voordelen als de wortelen gaar zijn. Blijf bij rauw!

Knoflook is rijk aan allicine dat immuun-verhogende stoffen die daadwerkelijk verhogen van de activiteit van het immuunsysteem van die vertragen of te voorkomen dat de ontwikkeling van kanker in de maag, borst en slokdarm heeft. De zwavelverbindingen die geven knoflook zijn intense smaak is gebleken tegen kanker te beschermen door neutraliseren carcinogenen. Mensen die consumeren rauwe of gekookte knoflook regelmatig drastische vermindering van het risico op maagkanker, omdat knoflook heeft een anti-bacteriële werking tegen bepaalde bacteriën die kanker veroorzaken daar. Om de volledige anti-kanker voordelen te behalen, is het aanbevolen dat de knoflook wordt gepeld, fijngehakt en gekookt na 15 minuten.

Gekookte tomaten zijn rijk aan antioxidanten. Een studie van het National Cancer Institute bewijs gevonden uit studies dat anti-oxidanten kunnen vertragen of mogelijk voorkomen dat de ontwikkeling van kanker. Lycopeen, de anti-oxidant in tomaten zit ook in watermeloen, guaves en grapefruits.

Soja producten zoals tofu kan helpen voorkomen dat zowel de borst-en prostaatkanker door het blokkeren en het onderdrukken van kankergezwellen. Soja lijkt risico op kanker te verlagen door het remmen van de groei van cellen en nieuwe bloedvaten, die tumors nodig hebben om uit te breiden. Vrouwen die borstkanker hebben of een hoog risico hebben moeten praten met hun arts voor het verhogen van hun consumptie van sojaproducten.

Tags: ,

Laat een reactie achter

U moet ingelogd om een reactie te plaatsen.