
Większość ludzi myśli, że wino jest szkodliwe dla naszego health.In rzeczywistości is't prawda. Pijąc odrobinę czerwonego wina jest dobra dla women.Red wina jest szczególnie bogatym źródłem przeciwutleniaczy fenolowych flawonoidów, więc wiele badań, aby odkryć przyczynę czerwonego wina na efekty skupili się na jej składników fenolowych, szczególnie resweratrol i flawonoidy.
Czerwone wina może pomóc w zapobieganiu niektórych nowotworów i chorób serca, a także zmniejszenie stanów zapalnych wywołanych przez artretyzm. W jednym z badań ustalono, że revesterol, antyoksydant znaleziony w czerwonych skórek winogronowych może hamować rozwój guza w niektórych nowotworów. Inne badania wykazały kobiet pijących jedną lub dwie szklanki wina na dobę od 5 do 8 procent gęstsze kości, zapobiegając urazom. W innym badaniu zauważyć ten sam przeciwutleniacz pomógł komórki nerwowe formularzy, które mogą pomóc w leczeniu Parkinsona, Alzheimera i innymi chorobami neurologicznymi.
Jedna porcja czerwonego wina to cztery do pięciu uncji. Aby uzyskać maksymalną korzyść, kobiety powinny spożywać tylko jeden lub dwa razy dziennie. Ci, zużywa więcej niż dwie porcje twarzy dni zwiększone ryzyko podwyższonego tłuszczu we krwi, uszkodzenia komórek nerwowych i trzustki oraz uszkodzenia wątroby.











































