Cancerul a devenit cei mai mari ucigas de om. În fiecare an, numeroase persoane au murit de cancer peste tot în lume. Deci, avem nevoie grijă de sănătatea noastră şi a lupta cu cancerul. Ştii ceva de legume sunt bune pentru lupta impotriva cancerului? Acum, haideţi să învăţăm despre ele.
Broccoli a fost dovedit a fi utile în prevenirea cancerului de san, prin modificarea tipului de cancer cauzatoare de estrogen care organismul produce. Varza de broccoli sunt forma cea mai utilă de broccoli si se crede ca ajuta la prevenirea cancerului de colon si rectal. Mai mult amar broccoli, sănătos este.
Morcovi contin beta-caroten, care poate ajuta la reducerea o gamă largă de tipuri de cancer, inclusiv pulmonar, gură, gât, stomac, intestin, vezica urinara, prostata si de san. Din păcate, pierzi o mulţime de beneficii în cazul în care morcovii sunt fierte. Stick la prime!
Usturoiul este bogat in alicina, care are imunitar-sporesc compusi care cresc de fapt, activitatea sistemului imunitar, care incetini sau preveni dezvoltarea cancerului la stomac, san si esofag. Compuşi de sulf, care dau aroma intensa de usturoi au fost demonstrat de a proteja impotriva cancerului prin neutralizarea cancerigeni. Persoanele care consuma usturoi crud sau fiert în mod regulat reduce drastic riscul de cancer la stomac, deoarece usturoiul are efecte anti-bacteriene împotriva anumitor bacterii care cauzeaza cancerul de acolo. Pentru a realiza complete anti-cancer de beneficii, se recomandă ca usturoiul este decojit, tocată şi preparate după 15 minute.
Rosiile fierte sunt bogate in antioxidanti. Un studiu realizat de Institutul National al Cancerului au descoperit dovezi din studii ca antioxidantii pot incetini sau preveni, eventual, de dezvoltare a cancerului. Licopen, antioxidant gasit in tomate este, de asemenea, găsite în pepene verde, guave şi grapefruit.
Produse din soia, cum ar fi tofu ar putea ajuta la prevenirea atât de san si cancerul de prostata, prin blocarea şi creşteri suprimarea canceroase. Soia pare pentru a reduce riscurile de cancer prin inhibarea creşterii celulelor şi a noi vase de sange care tumorile nevoie să se extindă. Femeile care au cancer de san sau sunt la risc ridicat ar trebui să discute cu medicii lor, înainte de a creşte consumul de produse din soia.











































