Enjoyourlives.com Blog

Užite si prácu, užívať si života! Muž, ktorý vie, rekreáciu a voľný čas, je veselý človek.

Snažte sa jesť zdravá zelenina Much

Tagy: ,

Rakovina sa stala Najväčší zabijak človeka. Každý rok, veľa ľudí zomrelo na rakovinu na celom svete. Takže musíme starať o naše zdravie a boja s rakovinou. Viete, niektoré zeleniny sú vhodné pre rakovinu požiarov? Teraz poďme sa o nich dozvedieť.

Brokolica sa ukázalo byť užitočné v prevencii rakoviny prsníka tým, že zmení typ rakoviny-pôsobiť estrogénu, ktorý telo produkuje. Brokolica klíčky sú najvhodnejšie forma brokolicou a sú považované zabrániť rakoviny hrubého čreva a konečníka. Viac bitter brokolica, je to zdravšie.

Surovej mrkvy obsahujú beta-karotén, ktorý môže pomôcť znižovať rozsah rakoviny, vrátane rakoviny pľúc, úst, hrdla, žalúdka, čreva, močového mechúra, prostaty a prsníka. Bohužiaľ, stratíte veľa výhod, ak sú varené mrkvy. Držať sa surové!

Cesnak je bohatý na allicín, ktorý má imunitu zvyšujúce látky, ktoré v skutočnosti zvyšujú aktivitu imunitného že spomaliť alebo zabrániť rozvoju rakoviny v žalúdku, prsníka a pažeráka. Tieto zlúčeniny síry, ktoré dajú jeho intenzívna chuť cesnaku bolo preukázané, že chráni proti rakovine tým, že neutralizuje karcinogény. Ľudia, ktorí konzumujú surové alebo varené cesnak pravidelne znižuje výrazne riziko rakoviny žalúdka, pretože cesnak má antibakteriálne účinky proti niektorým baktériám, ktoré spôsobujú rakovinu tam. Pre dosiahnutie plnej protirakovinové výhody, je odporúčané, že cesnak je lúpané, mleté ​​varené a po 15 minútach.

Varená paradajky s vysokým obsahom antioxidantov. Štúdie National Cancer Institute našiel dôkazy zo štúdií, že antioxidanty môžu spomaliť, prípadne zabrániť vzniku rakoviny. Lykopén, antioxidant nachádza v paradajkách je tiež nájdený v tropického ovocia melón, a grepy.

Sójové produkty ako tofu by mohol zabrániť aj prsníka a prostaty pomocou blokovania a potlačenie rakovinové výrastky. Sója sa objaví na zníženie rizika rakoviny tým, že inhibuje rast buniek a nových krvných ciev, ktoré nádory vyžadujú rozšíriť. Ženy, ktoré majú rakovinu prsníka, alebo existuje vysoké riziko, by mali hovoriť so svojím lekárom skôr, než zvýšenie ich spotreby sójových výrobkov.

Tagy: ,

Required

Musíte byť prihlásený , aby ste mohli písať komentár.