Enjoyourlives.com Blog

Enjoy të punës, të gëzojnë jetën! Një njeri që e di rekreative dhe kohën e lirë është një njeri i këndshëm.

Mundohuni të hani perime shumë të shëndetshëm

Tags: ,

Kanceri është bërë vrasës bigest e njeriut. Çdo vit, njerëzit të shumta vdiq nga kanceri në të gjithë botën. Kështu që ne duhet të kujdeset për shëndetin tonë dhe për të luftuar me kancerin. A e dini disa nga perime janë të mira për luftimin e kancerit të? Tani, le të mësojnë rreth tyre.

Brokoli është treguar të jetë e dobishme në parandalimin e kancerit të gjirit duke ndryshuar llojin e kancerit të shkaktuar estrogjenit që trupi prodhon. Lakër brokoli janë forma më e dobishme e brokoli dhe besohet të ndihmuar në parandalimin e kancerit zorrë e trashë dhe të zorrës së trashë. Më shumë hidhur brokoli, të shëndetshme është.

Karrota para përmbajnë beta carotene, i cili mund të ndihmojë në uljen e një gamë të kancerit të mushkërive, i përfshirë gojë, fyt, stomak, zorrë fshikëz, prostatës dhe gjirit. Për fat të keq, ju humbni një shumë të përfitimeve nëse flokëkuq janë të gatuar. Rrinë të papërpunuara!

Hudhra është e pasur në allicin që ka imunitet-shtimin e komponimeve që në fakt rrisin aktivitetin e imunitetit që ngadalësojnë apo parandalojnë zhvillimin e kancerit në gji, të stomakut dhe ezofag. Komponimet sulfurit që i japin hudhër aromë e saj intensive janë treguar për të mbrojtur kundër kancerit duke neutralizuar carcinogens. Njerëzit që konsumojnë pagatuar hudhër ose të ziera rregullisht zvogëluar në mënyrë drastike rrezikun e kancerit në stomak për shkak se hudhra ka anti-bakteriale efekte kundër baktereve të caktuara që shkaktojnë kancerin atje. Për të arritur e plotë anti-kanceroze përfitime, është e rekomandueshme që është peeled hudhër, i grirë dhe i gatuar pas 15 minutash.

Domate gatuar janë të larta në antioxidants. Një studim i nga Instituti Kombëtar i Kancerit gjetur dëshmi nga studimet se antioksidantë të mund të ngadalësojë ose mundësisht parandaluar zhvillimin e kancerit. Lycopene, antioxidant gjetur në domate është gjetur edhe në guavas, shalqi dhe grapefruits.

Produkte soje si tofu mund të ndihmojë në parandalimin e dy gji dhe kancerin e prostatës duke bllokuar dhe rritje të shtypur kanceroze. Soy duket për të ulur rrezikun e kancerit nga rritja e penguar e qelizave dhe të enëve të gjakut të reja që kërkojnë tumoreve të zgjerohet. Gratë që kanë kancer në gji ose janë në rrezik të lartë duhet të bisedoni me mjekët e tyre para se të rritur konsumin e tyre të produkteve soje.

Tags: ,

Lini një Përgjigju

Ju duhet të keni hyrë brenda për të postoj një koment.